
WERSJA 5.0.0.62
NOWE FUNKCJE
- Konteneryzacja widoków.
- Możliwość zapisania poszczególnych widoków osobno dla zakładek.
- Ukrywanie zakładek użytkownika.
- Zmiana układu widoku górnej belki programu.
- Nowa wyszukiwarka.
- Zmiana zakresu dat dla wyszukiwarki.
- Dodanie zamówienia zakupu do zamówienia sprzedaży.
- Możliwość dodawania dodatkowych etapów do produktu będącego w produkcji z poziomu terminala i pakietu biurowego.
- Automatyczna rezerwacja półproduktu pod produkt główny powiązana z numerem seryjnym.
- Nowy format do importu i exportu xlsx.
- Zmiana algorytmów w zapotrzebowaniu globalnym.
- Drukowanie dokumentu skrótem F2 i F3.
- Poziomy układ buttonów dla dokumentów.
- Wyliczanie postępu realizacji grup projektowych na liście projektów.
- Over production – zakańczanie produkcji zgodnie z ilością wyprodukowaną na plus i minus.
- Edycja specyfikacji dokumentów dostawy z poziomu listy.
- Tworzenie zadania do asortymentu i receptury.
- Dodanie funkcji powrotu kursora do wyszukiwarki za pomocą przycisku Esc.
- RHODOS nowa aplikacja Zarządzanie zadaniami.
- RHODOS nowa aplikacja Weryfikacja.
- RHODOS nowa aplikacja Reklamacje.
- RHODOS nowa aplikacja Kompletacje.
- RHODOS nowa aplikacja Zamówienia wewnętrzne i zewnętrzne.
- RHODOS język angielski.
ZMIANY I ULEPSZENIA
- Nagłówki kolumn dla zo w wyszukiwarce ZO.
- Wyodrębnianie modułów.
- Otwieranie modułów.
- Pokazanie konsoli SQL.
- Wyodrębnienie statycznych funkcji do obsługi zapisu/odczytu ustawień popupfilra bez powiązania w GUI.
- Uproszczone funkcje do obsługi zapisy ostawień dowolnego grida do tabeli INI.
- Usunięcie starego Webika i zmiana etykiet.
- Dwuklik na popupliscie filtruje listę po klikniętym rekordzie, jak enter.
- Przeniesienie i integracja popupfiltra z lista bazowa.
- Domyślne podstawianie ilości wyprodukowanej na poprzednich etapach do dialogu ilości.
- Kolejność buttonów na formatkach.
- Parametryzowane warunki wyszukiwania + zabezpieczenie sql injection.
- Rozbudowa popup listy – autogenerowanie kolumn.
- Zamiana TFrame na TForm dla popupa.
- Obsługa zdarzeń TForm.
- Optymalizacja ZO. Odświeżanie rekordu.
- JPK_FA. Przywrócenie wartości ujemnych w przypadku korekty.
- Zmiana etykiet modułu zaopatrzenia UR.
- Zamiana layout grup na formatce zamawianego produktu. Receptura od lewej, zmienne od prawej.
- Przepisywanie czynności do dodawanego etapu z operacji, analogicznie do przepisywania z technologii.
- Wyłączenie odświeżania listy asortymentu po każdorazowym dodaniu pozycji do ZO.
- APS. Ilość zasobów.
- Definiowanie ilości zasobów maszyn i pracowników dla gniazd produkcyjnych.
- Sprawdzenie przed wyceną (zamiast w trakcie) czy nie ma dokumentów w brudnopisie w zadanym okresie.
- APS. Rysowanie w kolorach gniazd.
- Plan produkcji gniazd.
- Nowa logika pod dokumenty – dla czytelności, potrzebna ze względu na transakcje i walidacje.
- Poprawki przy wczytywaniu danych do comboboxow.
- Przenoszenie flagi „SPLIT PAYMENTY” z asortymentu na dokument – w oknie zatwierdzania dokumentu.
- Domyślne pokazanie wszystkich produktów danej grupy produktów.
- Poprawki. Scalenie zmian. Generowanie ZO na półprodukty, wysyłanie dokumentów emailem.
- Reklamacje dodanie postępu realizacji (ilość zamówiona / ilość zrealizowana).
- Reklamacje dodanie możliwości wygenerowania zamówienia wewnętrznego.
POPRAWKI
- Poprawiona identyfikacja jednostki miary.
- Poprawka. Zapotrzebowanie lista: nie pokazywało poprawnie typu jeśli w zapotrzebowaniu był pręt, arkusz lub bryła.
- Poprawka. Błąd zapytania przy uruchamianiu terminala wydań.
- Poprawka. Ładowanie danych do combobox – niepoprawne odświeżanie.
- Kosmetyka formatki terminala – usuniecie guzików góra/dol i inne drobne zmiany na guzikach po prawej stronie.
WERSJA 5.0.0.155
NOWE FUNKCJE
- Rozbudowa modułu Kontroli Jakości: [Edycja braków (Oznaczenie partii jako naprawialna, freepass, nienaprawialna.), Wydzielenie partii z modułu Kontroli Jakości. Rozbudowa Terminala Produkcyjnego dla Kontroli Jakości (możliwość oznaczania i edycji). Rozbudowa Planowania Produkcji dla Kontroli Jakości (możliwość oznaczania i edycji). Edycja zużycia surowców w Kontroli Jakości.]
- Nowy moduł wycen.
- Nowy komponent webview2.
- Nowy kalendarz pracowników.
- RHObot.
- Zmiana zamówienia sprzedaży dla partii z poziomu planowania produkcji.
- Elementy składnika receptury.
ZMIANY I ULEPSZENIA
- Pomoc i tłumaczenia.
- Poprawa filtrów darowych.
- Przeglądarka dla pomocy.
- Rozbudowa kart RCP. Unikalność kodu karty.
- Wydzielenie dedykowanego widoku dla archiwum. Optymalizacja programu.
- Multiedycja ilości w ZD i PZ.
- Procedura rozliczająca rozrachunki w multiselekcie (Udostepnienie nowego guzika multirozliczania na uprawnieniu finansów).
- Dodanie pola „masa netto” do analizy przychodów i rozchodów.
- Rozbudowa kalkulacji.
- Dodawanie standardowych i niestandardowych elementów.
- Zamawianie półproduktów w planowaniu produkcji również z poziomu popup menu na gridzie.
- Odblokowanie możliwości dodawania wariantów do grup produkcyjnych składników.
- Możliwość wpisania url do RHODOS w konfiguracji.
- Sztuki w składnikach receptury. Import z Excela.
- Nowa lista dla wniosków pracowniczych. Rejestracja listy dni ( wnioski pracownicze ).
- Raporty obecności pracowników.
- Dodanie daty złożenia wniosku pracowniczego.
- Pokazanie dokumentów, dla których zarezerwowana jest wybrana w Magazyn→Partie partia.
- Wysyłka ZO e-mailem : wybór szablonu wiadomości e-mail.
- Funkcja przesuwania pozycji z poziomu egzemplarza.
- Przepinanie egzemplarzy.
- Dodatkowe pola sortowania dla rozliczeń pracowniczych.
- APS. Planowanie wg kolejności ZPR.
- APS dla gniazd – wybór ZPR.
- Rozbudowa formatki edycji ZPR o kolejność w APS.
- Zmiana uprawnienia dla zakładki 'Webik’: CRM.
- Wyświetlenie nazwy grupy produktów na liście produktów ZO.
- Obłożenie pracowników. Filtrowanie etapów zakończonych.
- Terminal wydań.
POPRAWKI
- Poprawiona edycja ilości na gridzie w dostawach – nie aktualizowała się ilość w JM bazowej.
- Poprawka. Licencjonowanie poczty wychodzącej.
- Przy generowaniu faktur abonamentowych przypadku braku adresu domyślnego, zaciąganie adresu systemowego zamiast pustych pól.
- Dokumenty rozchodowe. MPK Poprawka. Ustawianie MPK jeśli asortyment ma powiązane MPK w trybie dodawania na dokumentach przychodowych.
- Przyspieszenie pobierania ilości z poprzedzającego etapu podczas kończenia etapu bieżącego 3s→0s.
- Kosmetyka, literówki.
- Poprawka. Nie działało nadawanie identyfikatorów dla kolejnych rekordów sztuk.
- Auto wywołanie formatki podczas dodawania sztuk.
- Import elementów z Excela.
- Uwzględnienie warunków na liście terminala w trybie bez logowania pracownika.
- Format danych. Oznaczanie obecności.
- Oznaczanie zdarzeń na kalendarzu pracowników.
- Format daty w obecnościach. Kalendarz pracowników.
- Poprawki w komunikatach.
- Nowy układ guzików w specyfikacji ZO. Wyrównanie do prawej.
- Poprawka. MultipleRow przy próbie dodania pozycji do ZD.
- Formatowanie pól float na poziomie qurey – aby uniknąć wyświetlenia formatu naukowego na wydruku.
- Podpięcie detali wydruku pod nowy widok, pola wyliczeniowe, lądowanie bufora dla pól wyliczeniowych z bazy
WERSJA 5.0.0.211
NOWE FUNKCJE
- Dodano nowy moduł Umów.
- Wprowadzono nowy moduł Wypłat.
- Wprowadzono nowy moduł Urlopów.
- Dodano możliwość pokazywania numeru partii, do której został użyty/wyprodukowany element.
- Wprowadzono historię stanów magazynowych elementów.
- Umożliwiono rejestrację wejścia/wyjścia elementów.
- Dodano listę dla pokazania historii wejścia/wyjścia elementów.
- Rozbudowano listę produkcji o kod i nazwę produktu.
- Zaimplementowano listę partii elementów.
- Umożliwiono dynamiczne pokazywanie przycisku listy elementów na terminalu.
- Dodano możliwość wycofywania partii elementu przy wycofaniu etapu z produkcji.
- Wprowadzono nr seryjny produktu na liście elementów.
- Umożliwiono filtrowanie partii elementów.
- Dodano wydruk karty produktu z poziomu partii elementów.
ZMIANY I ULEPSZENIA
- Ulepszono przepięcie zakładki pracowników z tabeli na nowy widok.
- Zaktualizowano kolejność pól w zakładce pracowników dla lepszej organizacji.
- Rozbudowano listę elementów o nazwę składnika i nazwę grupy składników.
- Ujednolicono listę receptur z formatką edycji.
- Wprowadzono zabezpieczenie sprawdzające istnienie obiektu przed odwołaniem.
- Ulepszono wizualizację kalkulacji dla wybranych rekordów.
- Dodano filtr datowy dla komunikatów, ustawiony domyślnie na ostatni miesiąc.
- Zoptymalizowano generowanie kolumn na gridzie wypłat.
- Udoskonalono wyliczanie wartości ze wzorów na gridzie wypłat.
- Ukryto nieużywane kontrolki i dostosowano listy do wyświetlania nowych elementów.
- Zaktualizowano słownik elementów o zdjęcia i załączniki.
- Wprowadzono rejestrację nowych klas dla słownika elementów.
- Poprawiono logikę etykiet asortymentu.
- Zabezpieczono przed przekraczaniem ilości zrealizowanej w etykietach.
- Dodano możliwość edycji rodzaju zmiennej oraz kolumny na liście zmiennych dotyczących wypłat/pracownika.
- Zaktualizowano zmienne systemowe w kalkulatorze.
- Ulepszono wybieranie umowy przy tworzeniu wypłaty, aby uniknąć nieprawidłowego otwierania umów do edycji.
- Zaimplementowano nowe tabele i triggery pod wartości zmiennych oraz wyliczeń w wypłatach dla pracowników.
- Umożliwiono powiązanie elementów ze słownikiem dla lepszego zarządzania informacjami.
- Usunięto całej grupy includów.
- Kontynuacja prac nad kompilacją pakietu Asr.
- Wprowadzone liczne poprawki dla pakietu Asr, w tym rozwiązanie problemów z kompilacją.
- Wprowadzono możliwość zdefiniowania koloru dla grupy zmiennych.
- Usunięto nadmiarowe guziki i zbędne kolumny na liście pracowników i umów.
- Wprowadzono globalną listę zmiennych w oknie podglądu umowy.
- Dodano drugą listę z pracownikami podpiętymi pod umowę na potrzeby podglądu umowy.
- Umożliwiono wydawanie zmiennych ze słownika na umowy za pomocą przeciągania i upuszczania.
- Umożliwiono edycję nazwy zmiennej w głównym słowniku nawet po jej użyciu w umowie.
- Wprowadzono wydzielony moduł Elementy z odpowiednimi uprawnieniami.
- Poprawiono informacyjne hinty dla kolumn w wypłatach.
- Zoptymalizowano zapisywanie i wczytywanie ustawień grida, eliminując zbędne kolumny.
- Umożliwiono edycję koloru dla grupy zmiennych.
- Poprawiono wydajność aplikacji i jej stabilność poprzez wprowadzenie licznych poprawek.
POPRAWKI
- Naprawiono błędy związane z przepisywaniem pracowników z umowy do wypłaty.
- Usunięto nadmiarowe warunki i poprawiono rejestrację klasy schematów etykiet dla asortymentu.
- Poprawiono generator dla etykiet asortymentu, zapewniając zgodność z przyjętym wzorem nazw.
- Przeprowadzono liczne kosmetyczne poprawki w celu poprawy użyteczności i estetyki interfejsu użytkownika.
- Zaktualizowano i poprawiono wewnętrzne funkcjonalności związane z obsługą danych w aplikacji, co przyczynia się do wyższej stabilności i wydajności oprogramowania.