Jak wdrożyć?

Profesjonalne zarządzanie produkcją

Created with Sketch.

Jak wdrożyć system ERP?

Posiadamy 18 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów planowania produkcji. Poniżej zamieszczamy kilka kluczowych elementów które mają decydujący wpływ na sukses wdrożenia.

Opór pracowników

Twoi pracownicy odgrywają najistotniejszą rolę we wdrożeniu, przekonaj ich do zasadności nowego rozwiązania – pokaż, że praca w nowym systemie wcale nie jest trudniejsza od dotychczasowych rozwiązań. Zadbaj o wyszkolenie pracownika, daj mu poczucie, że wdrożenie nie doprowadzi do jego zwolnienia.

Inne programy

Nie stosuj wielu rozwiązań infromatycznych, sukces polega na tym, że przepływ informacji jest w jednym systemie i to on zapewnia spojność i poprawność danych.  Synchronizowanie kilku systemów to największe ryzyko niepowodzenia.
 

Aktywnie uczestnicz w całym procesie

Czynny udział pracownikow oraz zaangażowanie zarządu w cały proces powoduje, że wdrożenie jest prawidłowe. Nie bój się popełnić błędów, myśl szerokim horyzontem a nie tylko rozwiązaniem jednego problemu. Zadbajo o prawidłowo działający magazyn, to on jest spoiwem łączącym wszystkie elementy.

Zadbaj o sprzęt

Sprawdź infrastrukturę sprzętową. Inwestuj w profesjonalny, markowy sprzęt. Słaba infrastruktura działa zniechęcającą na pracę zespołu. Nie oszczędzaj na sprzęt przyspieszający pracę jak czytniki kodów kreskowych czy RFID. Kolektory PDA, tablety znacząco podnoszą komfort pracy i zmniejszają ryzyko pomyłek

Dlaczego nasze wdrożenie?

Zaufaj naszemu doświadczeniu. Wdrożyliśmy z powodzeniem wiele zakładów produkcyjnych.
Zobacz krok po kroku co możemy Ci zaoferować.

1

Analiza przedwdrożeniowa

Czyli zapoznanie się z procesami zachodzącymi
w firmie oraz zebranie wymagań użytkowników systemu. Wynikiem analizy jest raport, który opisuje działanie przedsiębiorstwa oraz zawiera koncepcję realizacji wdrożenia.

2

Wdrożenie u klienta

Cały proces wdrożenia odbywa się na miejscu
u klienta, który rozpoczyna się od instalacji systemu, migrację danych oraz szkolenia użytkowników.

3

Wsparcie powdrożeniowe

Do Państwa dyspozycji mamy: podręcznik on-line, filmiki instruktażowe, HelpDesk, aktualizacje systemu oraz w razie potrzeby konsultacje on-line z naszymi wdrożeniowcami. 

Autorska metodyka wdrożenia by RHO Software®

Zaufaj naszemu doświadczeniu. Produkcja to nasze hobby.

Proces wdrożenia rozpoczynamy od instalacji naszego oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych oraz od skonfigurowania uprawnień dla użytkowników systemu. W przypadku, gdy dane przedsiębiorstwo wcześniej korzystało z innego oprogramowania, nasi konsultanci dodatkowo przeprowadzają migrację danych.
Od początku wdrożenia staramy się angażować klienta, tak by dzięki jego współpracy utworzyć i zaprojektować rozwiązanie, zgodne z jego oczekiwaniami. Razem określamy procesy biznesowe i wyznaczamy cel, jaki chcemy osiągnąć podczas wdrożenia. Ścisła współpraca podczas projektowania umożliwia nam uwzględnienie wszystkich istotnych założeń klienta, co znacząco zwiększa szanse na powodzenie wdrożenia.
Główna część wdrożenia obejmuje szkolenie użytkowników poszczególnych działów z obsługi programu, aż do momentu uruchomienia systemu
i przeprowadzenia za jego pomocą symulacji produkcji.
Po wdrożeniu w siedzibie klienta, w razie potrzeby zdalnie wspieramy Państwa w bieżącej pracy.  

Wsparcie powdrożeniowe

Rozumiemy jak ważne jest nawiązanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientem,
dlatego nieustannie staramy się Państwa wspierać.

Podręcznik on-line

Podręcznik zawiera szczegółowe informacje odnośnie:
– funkcjonalności systemu Modus ERP   
– funkcjonalności  systemu Meso CMMS
W podręczniku znajduje się również sekcja dla administatora systemu
z opisem instalacji i konfiguracji.

Przejdź do Centrum Wiedzy

HelpDesk

System pomocy technicznej, gdzie
w każdej chwili możesz zrobić zgłoszenie serwisowe.
Każde zgłoszenie posiada unikalny numer (Ticket), za pomocą którego możesz sprawdzić odpowiedzi i postęp zgłoszenia.

Przejdź do systemu HelpDesk

Konsultacje on-line

Zadzwoń do nas! Nasi konsultanci są
do Twojej dyspozycji pod nr tel.:
501 035 378
w dni robocze w godzinach 8:30–16:30.
Odpowiemy na Twoje pytania oraz rozwiążemy wszelkie problemy dotyczące obsługi naszego systemu.

Zarezerwuj termin

Aktualizacje systemu

W ramach wsparcia masz dostęp do nowych wersji programu. Aktualizacja systemu to pewność, że program działa zgodnie z bieżącymi przepisami prawa. Każde nowe wydanie programu to także dostęp do nowych funkcjonalności systemu. 

Jesteś zainteresowany? Umów się z nami na prezentację systemu!