Spotkajmy się na M+M Kępno

Profesjonalne zarządzanie produkcją

Spotkajmy się na targach M+M Kępno

Spotkajmy się na targach M+M Kępno

Odwiedź nas na stoisku podczas Targów M+M w Kępnie, 7–9 maja 2025.

Przekonaj się na żywo, jak Modus ERP może odmienić Twój zakład!

– Miejsce: Hurtownia Tapicerska GREEN, ul. Jaśminowa 4, Chojęcin-Szum (63-640 Bralin)
– Data: 7–9 maja 2025 r.
– Godziny: 8:00 – 16:00

Modus ERP – kompleksowa automatyzacja dla producentów mebli

Zintegruj zamówienia, planuj produkcję pod transport i zwiększ wydajność dzięki funkcjom takim jak Baselinker dwustronnie, warianty produktów i mobilne aplikacje.

 


1. Dlaczego Modus ERP?

W świecie dynamicznie zmieniającego się rynku meblarskiego kluczowe jest szybkie reagowanie na zamówienia, optymalne planowanie i kontrola kosztów.
Modus ERP łączy wszystkie procesy w jednym systemie, oszczędzając Twój czas i pieniądze.

 


2. Kluczowe funkcje

2.1 Dwustronna integracja z Baselinker

  • Automatyczna synchronizacja zamówień z popularnych kanałów e-commerce.
  • Jedno kliknięcie importu i eksportu danych.

2.2 Obsługa produktów wariantowych

  • Nieograniczona liczba wariantów: kolory, rozmiary, tkaniny.
  • Przejrzysta karta produktu z opcjami konfiguracyjnymi.

2.3 Automatyczne generowanie zamówień do dostawców

  • System samodzielnie wylicza poziomy minimalne i generuje zlecenia zakupowe.
  • Parametryzowalne progowe poziomy magazynowe.

2.4 Automatyczne zliczanie akordów

  • Precyzyjne rozliczenia według czasu produkcji i stawek akordowych.
  • Raporty dla działu HR i produkcji w jednym miejscu.

2.5 Aplikacje dla handlowców

  • Dostęp do katalogu i stanów magazynowych.
  • Szybka wycena i przesyłanie ofert bezpośrednio z aplikacji.

2.6 Mobilne kolektory wydań

  • Skanery kodów kreskowych do potwierdzania realizacji wydań.
  • Raporty w czasie rzeczywistym na temat przesyłek i stanów magazynowych.

2.7 Planowanie produkcji pod transport

  • Algorytm łączy zamówienia w optymalne serie pod pełne ładunki.
  • Harmonogram dostaw i generowanie dokumentów przewozowych.

3. Jak to działa? (3 kroki)

  1. Onboarding i konfiguracja – wprowadzamy Twoje dane magazynowe, katalog produktów i integracje z Baselinker.
  2. Produkcja i sprzedaż – moduły akordów, zamówień i handlowe przenoszą się do Twojego zakładu.
  3. Optymalizacja – ustaw parametry planowania transportu i zyskuj czas oraz koszty.

 


4. Korzyści dla Twojej firmy

  • Redukcja błędów i braków magazynowych o 90%.
  • Skrócenie czasu obsługi zamówienia nawet o 70%.
  • Większa przejrzystość kosztów i łatwiejsze raportowanie.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z naszym zespołem i sprawdź, jak możemy wesprzeć Twoją firmie.