Lejek zamówień

Created with Sketch.

Lejek zamówień

Lejek Zamówień

Szybka weryfikacja statusu Twoich zamówień

Opis

Moduł Lejek Zamówień to narzędzie służące do pomocy handlowcom w realizacji procesów zamówień. Jest to bardzo intuicyjna funkcja, która posiada przejrzysty i prosty w obsłudze panel. Handlowiec jest w stanie na bieżąco weryfikować realizację konkretnego zamówienia, dzięki czemu dysponuje aktualnymi informacjami podczas kontaktu z klientem.

Pracując w module Lejek Zamówień jesteś w stanie filtrować duże zestawienia zamówień, porządkować je a dzięki temu usprawniać realizację założonych celów handlowych. Masz narzędzie, które w pełni śledzi historię dokumentów. Porządkujesz etapy i monitorujesz postępy ich realizacji. Każdy z etapów możesz sam zdefiniować, dlatego moduł daje duże możliwości i jest w stanie dostosować się do specyfiki każdego przedsiębiorstwa.

Główne opcje:

  • intuicyjna obsługa wszystkich dokumentów,
  • zastosowana metoda przenoszenia LEADów na zasadzie „drag&drop”,
  • bieżące śledzenie realizacji zamówień,
  • szczegóły związane z konkretnym zamówieniem i wgląd w postęp jego realizacji,
  • możliwość tworzenia dodatkowych zamówień, które będą widoczne dla planisty, dzięki czemu można od razu rozpocząć produkcję.