Zamówienia sprzedaży
Zamówienia
Kompleksowe narzędzie do generowania zamówień sprzedaży
Opis
Mechanizm funkcjonowania systemu Modus ERP+ opiera się na prawidłowym definiowaniu i przyjmowaniu zamówień sprzedaży. System na podstawie zatwierdzonych zamówień generuje automatycznie receptury produktów, prognozuje zapotrzebowanie na surowce, a także definiuje podstawowe dane dotyczące realizacji. Zamówienie jest ściśle powiązane z harmonogramem produkcji oraz jej przebiegiem. Raz wprowadzone zamówienie pozwala automatycznie wygenerować zlecenie produkcyjne, dokumenty PW i RW, dokumenty załadunkowe, a na końcu dokumenty magazynowe oraz faktury sprzedaży.
Dzięki pracy w module Zamówień masz zapewnione bardzo profesjonalne narzędzie dla pracowników, którzy na bieżąco tworzą kolejne pozycje zamówień. Jesteś w stanie śledzić postęp produkcji i w czasie rzeczywistym generować aktywności, które tworzą całą historię relacji z kontrahentami.
Główne opcje:
- pełna kontrola utworzonych zamówień z poziomu jednego okna,
- szczegółowa weryfikacja pozycji zamówienia i powiązanych z nim aktywności, załączników czy dokumentów,
- zmiana terminów realizacji z poziomu modułu Zamówień,
- możliwość generowania dokumentów sprzedaży, wydania, faktur zaliczkowych itp. dla danego zamówienia,
- opcja planowania transportu dla zamówień sprzedaży,
- generowanie informacji mailowej do klienta z automatycznym załączaniem wybranych zamówień w formacie pdf.