CRM
CRM
Podręczna baza relacji z klientami w jednym miejscu
Opis
Moduł CRM (Customer Relationship Management) jest wszechstronnym narzędziem do planowania i ewidencji relacji z kontrahentami. Umożliwia prowadzenie sprawnych zabiegów handlowych, które podnoszą jakość usług firmy. Działając w module CRM zapewniasz przejrzystą i szybką ewidencję aktywności z danym kontrahentem, monitorujesz powiązane z klientem finanse czy załączniki. CRM to świetne narzędzie dla handlowców, którzy z poziomu tego modułu mogą generować m.in. oferty na zamówienia sprzedaży czy zakupu oraz wysyłać je bezpośrednio do klienta.
Moduł CRM daje użytkownikowi spore korzyści dotyczące uporządkowania i systematyki wykonywanej pracy. Ewidencjonuje poszczególne kroki handlowe w relacjach z kontrahentami przy okazji umożliwiając kontrolę realizacji poszczególnych zadań.
Główne opcje:
- modułowa a przy tym intuicyjna obsługa ekranów,
- sprawna ewidencja kontrahentów i dodatkowych danych związanych z nimi,
- rejestracja kontaktów z klientami, czasu relacji, typu relacji i treści ustaleń,
- przypisywanie osób kontaktowych wraz z załącznikami czy dokumentami (w wielu opcjach rozszerzeń),
- przejrzysty kalendarz pracy w różnych opcjach widoku dla użytkownika.