CRM

CRM – Podręczna baza relacji z klientami w jednym miejscu

Moduł CRM to wszechstronne narzędzie do planowania i ewidencji wszystkich interakcji z kontrahentami. Dzięki integracji z systemem Modus ERP umożliwia bieżące monitorowanie procesów handlowych, zarządzanie załącznikami i finansami, a także generowanie ofert sprzedaży i zakupu – wszystko w jednym miejscu.

Kategorie: ,

Opis

Moduł CRM (Customer Relationship Management) jest wszechstronnym narzędziem do planowania i ewidencji relacji z kontrahentami.
Umożliwia prowadzenie sprawnych zabiegów handlowych, które podnoszą jakość usług firmy.
Działając w module CRM zapewniasz przejrzystą i szybką ewidencję aktywności z danym kontrahentem, monitorujesz powiązane z klientem finanse czy załączniki.
CRM to świetne narzędzie dla handlowców, którzy z poziomu tego modułu mogą generować m.in. oferty na zamówienia sprzedaży czy zakupu oraz wysyłać je bezpośrednio do klienta.

Moduł CRM w Modus ERP daje użytkownikowi spore korzyści dotyczące uporządkowania i systematyki wykonywanej pracy.
Ewidencjonuje poszczególne kroki handlowe w relacjach z kontrahentami przy okazji umożliwiając kontrolę realizacji poszczególnych zadań.

Najważniejsze funkcje

  • Modułowa, intuicyjna obsługa
    Logiczny układ ekranów i proste menu pozwalają szybko odnaleźć potrzebne narzędzia.

  • Ewidencja kontrahentów
    Karta klienta z pełnymi danymi, historią kontaktów, dokumentami i notatkami.

  • Rejestracja aktywności
    Zapisywanie rozmów, e-maili, czasu i typu relacji – pełny przegląd każdego etapu współpracy.

  • Załączniki i dokumenty
    Przypisywanie osób kontaktowych oraz dowolnych plików (PDF, zdjęcia, umowy) do karty klienta.

  • Lejek sprzedaży i oferty
    Widok etapów handlowych oraz generowanie i wysyłka ofert prosto z aplikacji.

  • Kalendarz pracy
    Przejrzysty harmonogram z różnymi widokami (dzień, tydzień, miesiąc), z opcją przypomnień.

  • Monitorowanie finansów
    Podgląd należności i zobowiązań związanych z każdym kontrahentem.


Korzyści dla Twojej firmy

  • Porządek i systematyka – każdy krok handlowy ma swoje miejsce i termin

  • Wyższa jakość usług – szybki dostęp do pełnej historii współpracy

  • Lepsza kontrola zadań – przypomnienia i przegląd zadań w kalendarzu

  • Skrócenie czasu procesu – od leadu do zamkniętej sprzedaży w kilku kliknięciach

  • Decyzje oparte na danych – raporty i analizy w czasie rzeczywistym


Zamów teraz i zbuduj trwałe relacje z klientami!
CRM – Twój klucz do skutecznej sprzedaży.