Reklamacje Serwis
Serwis
Obsługa posprzedażowa i reklamacyjna
Opis
Moduł Serwisu zaprojektowany został w taki sposób, aby umożliwić obsługę posprzedażową i prowadzenie czynności serwisowych. Funkcjonalność umożliwia przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego wyrobu gotowego, który został wysłany do klienta, a okazał się zawierać jakieś wady. Pod zgłoszenie reklamacyjne można podpiąć numer seryjny wadliwego produktu, określić czy reklamacja jest płatna oraz sklasyfikować czy zgłoszenie zostaje uznane czy też nie. W ramach funkcjonalności można zaplanować czynności serwisowe, a wszystkie zaplanowane zlecenia reklamacyjne podglądać na kalendarzu.
Główne cechy:
- kontrola kosztów napraw
- bieżąca analiza produktów serwisowanych
- zestawienie monitorowanych zgłoszeń reklamacyjnych
- kontrola zleconych reklamacji na każdym etapie naprawy
- lepsze planowanie zleceń serwisowych w oparciu o kalendarze i dostępne zasoby
- narzędzie do terminowego wykonywania czynności zgodnie z prawem