Reklamacje Serwis

Created with Sketch.

Reklamacje Serwis

Serwis

Obsługa posprzedażowa i reklamacyjna

Kategoria:

Opis

Moduł Serwisu zaprojektowany został w taki sposób, aby umożliwić obsługę posprzedażową i prowadzenie czynności serwisowych. Funkcjonalność umożliwia przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego wyrobu gotowego, który został wysłany do klienta, a okazał się zawierać jakieś wady. Pod zgłoszenie reklamacyjne można podpiąć numer seryjny wadliwego produktu, określić czy reklamacja jest płatna oraz sklasyfikować czy zgłoszenie zostaje uznane czy też nie. W ramach funkcjonalności można zaplanować czynności serwisowe, a wszystkie zaplanowane zlecenia reklamacyjne podglądać na kalendarzu.

Główne cechy:

  • kontrola kosztów napraw
  • bieżąca analiza produktów serwisowanych
  • zestawienie monitorowanych zgłoszeń reklamacyjnych
  • kontrola zleconych reklamacji na każdym etapie naprawy
  • lepsze planowanie zleceń serwisowych w oparciu o kalendarze i dostępne zasoby
  • narzędzie do terminowego wykonywania czynności zgodnie z prawem