Lejek zamówień
Lejek Zamówień
Szybka weryfikacja statusu Twoich zamówień
Opis
Moduł Lejek Zamówień to narzędzie służące do pomocy handlowcom w realizacji procesów zamówień. Jest to bardzo intuicyjna funkcja, która posiada przejrzysty i prosty w obsłudze panel. Handlowiec jest w stanie na bieżąco weryfikować realizację konkretnego zamówienia, dzięki czemu dysponuje aktualnymi informacjami podczas kontaktu z klientem.
Pracując w module Lejek Zamówień jesteś w stanie filtrować duże zestawienia zamówień, porządkować je a dzięki temu usprawniać realizację założonych celów handlowych. Masz narzędzie, które w pełni śledzi historię dokumentów. Porządkujesz etapy i monitorujesz postępy ich realizacji. Każdy z etapów możesz sam zdefiniować, dlatego moduł daje duże możliwości i jest w stanie dostosować się do specyfiki każdego przedsiębiorstwa.
Główne opcje:
- intuicyjna obsługa wszystkich dokumentów,
- zastosowana metoda przenoszenia LEADów na zasadzie „drag&drop”,
- bieżące śledzenie realizacji zamówień,
- szczegóły związane z konkretnym zamówieniem i wgląd w postęp jego realizacji,
- możliwość tworzenia dodatkowych zamówień, które będą widoczne dla planisty, dzięki czemu można od razu rozpocząć produkcję.