Import kontrahentów
Rozbudowano import kontrahentów o dodatkowe pola adresowe oraz umożliwiono aktualizację istniejących rekordów na podstawie pliku importu.
Rozbudowano import kontrahentów o dodatkowe pola adresowe oraz umożliwiono aktualizację istniejących rekordów na podstawie pliku importu.
W module kalkulacji po wyborze szablonu dodano opcję zmiany oraz dodania nowego szablonu kalkulacji. Ułatwia to generowanie nowych produktów na bazie istniejących kalkulacji.
W drzewie kalkulacji umożliwiono usuwanie etapów mimo przypisanych do nich składników
Rozbudowano listę zamówień sprzedaży o kolumny informujące o wystawionych fakturach
Realizujesz zamówienia sprzedaży poprzez ręczne oznaczenie jako zrealizowane? Dodaliśmy możliwość szybkiego zrealizowania zaznaczonych zamówień
Rozbudowano pozycje w zamówieniu sprzedaży o adres dostawy. Każda pozycja na zamówieniu może zostać wysłana pod inny adres
Rozbudowa systemu Webik do importu zamówień ze sklepu internetowego.
W module EDI powstała możliwość importu zamówień według własnych wytycznych. Każdy z klientów może zdefiniować jakie informacje zaimportują się do zamówienia sprzedaży
System automatycznie pobiera dane o kontrahencie. Dane pobierane są z GUS, VAT i VIES podczas wystawiania dokumentów. Możliwość włączenia automatycznego pobierania dla wybranego rodzaju dokumentu znajduje się w module System -> Dokumenty
Kontynuujemy prace nad sztuczną inteligencją w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych.